sâmbătă, 18 martie 2017

Social Hub Sângerei

Concept de proiect pentru Etapa 1 (Marandiuc Radu)






Ideea afacerii


Conceptul este original prin faptul generării unui nou produs social, ce înglobează în sine mai mulți factori de dezvoltare a copiilor și tinerilor. Idea propriu zisa unește mai multe activități de educație, sport, arta, meșteșugărit și recreare a tinerii generații. Afacerea consta în prestarea de servicii pe baza de abonament trimestrial sau anual a unui hub(hala creativa și recreativa), care va pune la dispoziția tinerilor încadrați în vârste 15-30 de ani condiții, echipament și tehnici de valorificare a capacităților sale intelectuale în special:

1.În domeniul IT se vor pune la dispoziție calculatoare cu acces la internet si tehnici moderne pentru persoanele interesate de sfera IT, ca inițierea produselor web, crearea situri-lor, programare, design, alte activități legale pe internet. Crearea poziției civice în sfera relațiilor pe internet. Educarea comportamentului adecvat în online, bazat pe normele morale și legea R. Moldova.

2.În sfera artelor se va propune un concept nou de amplificare a aptitudinilor, după modelul "fac ce-mi place, la toți le place ce fac" - ce presupune expunerea la critica constructiva a obiectelor confecționate manual, unde tot hub-ul participa la modelarea artistului, fără ca sa-l lipsească de individualitate.

 3. Pentru activități sportive în hală vor fi o masă de ping-pong, unde copii se vor intrece in abilitatile sale fizice. s.a.m.d.

Produsul / Serviciul 


Abonament anual sau trimestrial pentru prestarea serviciilor de mentoring si folosirea echipamentului pus la dispoziție. Pentru desfășurarea afacerii e nevoie de o încăpere mare, mobilier, calculatoare și periferice, materie prima pentru lucrul manual și plastica, echipament sportiv, editarea broșurilor și pliantelor informaționale - ce ține de etapa de implementare, mai apoi va fi nevoie de consumabile în forma de hârtie pentru imprimanta, soft licențiat, mingi de ping-pong) si altele. Concurenta nu exista in aceasta sfera. Instituțiile de stat, ca școlile de creație, dar care-s tot cu plata și nu ofera gama de servicii, ce se presupune ca vor fi prestata de Hub. Difuzarea informației despre serviciile instituției va fi prin radioul și ziarele regionale. Abonamentele va fi posibil de comandat și achitat online.

Rezultate financiare


Indicatorii financiari sunt direct proporționali cu numărul rezidenților Hubu-lui cu actele(abonamentul)în regula. Sa presupunem ca orașul Sângerei numără 2000 de copii și tineri cu vârstele intre 15-30 de ani, 1/4 din ei cumpără abonamentul pe un an la prețul de 300 de lei 500x300=150 000 Dintre care: arenda încăperii 3000 lei/luna= 36 000, acces internet 240l/l= 2 880, lumina 12 000, impozite si plati 40 000. Venit:150 000 Cheltuieli:90 880 Profit:59 120 Marja de eroare la etapa aceasta este de 10-20%

Piaţa 


Informația despre produs(prestarea serviciilor) va fi difuzata la radiou și în ziare, precum și se vor edita pliante informaționale ce vor fi propuse în instituțiile de acces public. Prețul serviciului va fi fix. Costul lui presupus e egal~cu 1/2 din pret. Consumatorul produsului se regăsește în persoane cu vârsta adolescentina și tineri. Amplasarea geografica a prestatorului de servicii va fi fixa - orașul Sângerei. Potențialii clienți se afla nemijlocit in oraș și în localitățile adiacente, dar sunt posibili si doritori din raion. Piața este stabila, de și nu are mari posibilități de extindere la moment, însă clienții serviciului nostru au tendința sa se nască, alt fel spus - unii cresc și pleacă alții cresc și vin. Factorii ce pot mari amplitudinea afacerii sunt în sfera sociala și în politicile demografice ale statului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu